Bom dia a todos,
Estou com alguma dificuldade na integração dos Sonoff dual R3 nos meus estores cá de casa, na aplicação da Sonoff trabalha tudo bem, quando dou ordens pelo HA só por dá impulsos. Alguém pode auxiliar?
Melhores cumprimentos
Bom dia a todos,
Estou com alguma dificuldade na integração dos Sonoff dual R3 nos meus estores cá de casa, na aplicação da Sonoff trabalha tudo bem, quando dou ordens pelo HA só por dá impulsos. Alguém pode auxiliar?
Melhores cumprimentos
correct ?
Good morning everybody,
I’m having some difficulty in integrating the Sonoff dual R3 in my blinds at home, in the Sonoff application everything works fine, when I give orders through the HA just for impulses. Can anyone help?
Best regards
What do you have now ?
Hello and welcome to the forum.
This forum uses the English language to enable effective moderation and to be inclusive of the majority of users.
Please edit and translate your post to English. On-line translators are acceptable if you do not speak English.
Olá e bem-vindo ao fórum.
Este fórum usa o idioma inglês para permitir uma moderação eficaz e incluir a maioria dos usuários.
Edite e traduza sua postagem para o inglês. Tradutores online são aceitáveis se você não falar inglês.